HomeOferty - dla pracownikaPracownik biurowy (dział zakupów)
SEARCHERS jest firmą oferującą usługi, w zakresie doboru personalnego, jak również w obszarze zarządzania oraz wzrostu i rozwoju biznesu. Oferujemy optymalne rozwiązania, zarówno dla Pracowników, jak i dla Pracodawców. Obecnie w imieniu naszego Klienta, będącego solidnym pracodawcą rekomendujemy pracę na stanowisku:

Pracownik biurowy (dział zakupów)

Gdańsk / pomorskie
Umowa o pracę
Dodano: 07.03.2023

Zadania:

  • prowadzenie bieżącej dokumentacji (wprowadzanie, przyporządkowywanie, archiwizowanie dokumentów),

  • czynne współdziałanie przy zamawianiu części i komponentów (kontakty z dostawcami),

  • aktualizacja danych w systemie,

  • współpraca z Kierownikiem biura oraz innymi działami firmy,

  • koordynacja i monitoring bieżących spraw operacyjnych.

Oczekiwania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe,

  • komunikatywna znajomość j. angielskiego (kontakty e-mail i od czasu do czasu telefoniczne),

  • doświadczenie w pracy biurowej i/lub w kontakcie z klientem,

  • umiejętność pracy z wykorzystaniem Ms Office (zwłaszcza EXCEL),

  • mile widziana obycie w obsłudze programów ERP.

Oferujemy:

 

Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 27979.

Nr ref. oferty PBZ/03/23

Dodaj CV
Zmień

SEARCHERS

80-785 Gdańsk

ul. Siennicka 25/9

Skontaktuj się z nami:

tel. 782 487 815

biuro@searchers.pl

NIP 8882470202

REGON 522003738

KRAZ 27979

+ dodaj załącznik
Zmień