HomeOferty - dla pracownikaSpecjalista ds obsługi zamówień
SEARCHERS jest firmą oferującą usługi, w zakresie doboru personalnego, jak również w obszarze zarządzania oraz wzrostu i rozwoju biznesu. Oferujemy optymalne rozwiązania, zarówno dla Pracowników, jak i dla Pracodawców. Obecnie w imieniu naszego Klienta, będącego solidnym pracodawcą rekomendujemy pracę na stanowisku:

Specjalista ds obsługi zamówień

Gdańsk / pomorskie
Umowa o pracę
Dodano: 25.03.2023

Zadania:

  • obsługa zamówień na części zamienne (do urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych) zgłaszanych przez nabywców i dział serwisu firmy,
  • rozpatrywanie zgłaszanych zamówień z uwzględnieniem okresu gwarancyjnego,
  • zamawianie części zamiennych i przekazywanie ich odbiorcom (wysyłka),
  • rozliczanie części w ramach napraw gwarancyjnych,
  • podstawowe doradztwo techniczne.

Oczekiwania:

  • praktyka związana z, np. doradztwem technicznym, zamawianiem lub sprzedawaniem części (najlepiej w obszarach, typu: elektronika, automatyka, elektrotechnika itp.),
  • wykształcenie średnie lub wyższe mile widziane o profilu technicznym,
  • znajomość j. angielskiego umożliwiająca kontakt telefoniczny i e-mail,
  • umiejętność pracy z wykorzystaniem Ms Office.

 

Zapewniamy:

 

Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 27979

Nr ref. oferty SDC/03/23

Dodaj CV
Zmień

SEARCHERS

80-785 Gdańsk

ul. Siennicka 25/9

Skontaktuj się z nami:

tel. 782 487 815

biuro@searchers.pl

NIP 8882470202

REGON 522003738

KRAZ 27979

+ dodaj załącznik
Zmień